کد خبر: ۱۱۶۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹ 23 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر  استان ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات به برنامه‌های مختلف اوقاف در تمام بقاع متبرکه با توجه به تقارن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: از آغاز ستاد قرارگاه الهی و آرامش بهاری مثل سال‌های گذشته همراه با طرح ضیافت الهی، همزمان با تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار شد.
حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی افزود: امامزادگان و بقاع متبرکه‌ای که در مسیر جاده‌ها قرار دارند، به لحاظ توسعه گردشگری مذهبی در ایام تعطیلات نوروز بسیار حائز اهمیت است، بر همین اساس اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در این اماکن مقدس برنامه ریزی شده و در حال برگزاری است.
او به بازدید بقاع متبرکه، مساجد و امامزادگان بین راهی اشاره کرد و گفت: از تمام سرویس‌های بهداشتی و اسکان مسافران بر حسب دستور استاندار مازندران بازدید و به رفع مشکلات آنها پرداخته شد.
حجت الاسلام حیدری ادامه داد: ۸۰۰ سوئیت با تجهیزات کامل و بیش از هزار و ۴۰۰ زائرسرا در محوطه امامزاده‌های استان برای اسکان مسافران و گردشگران اماده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه، افزود: در خیمه‌های معرفت خدمات مختلف در حوزه مشاوره خانواده، مشاوره وقف به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود، همچنین غرفه‌های حجاب و عفاف و کودک نیز در این بقاع متبرکه فعال شده‌اند.
او ادامه داد: ۵ مفسر از قم و مفسران و مبلغان بومی استان به امازاده‌های استان اعزام شدند.
حجت‌الاسلام حیدری ضمن میزبانی از مسافران و میهمانان نوروزی گفت: به دلیل تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی‌های منسجمی برای برگزاری مراسم مربوط به این مناسبت‌ها در ۳۰۰ بقاع متبرکه و ۶۰۰ مسجد برنامه‌ریزی شده است. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار