سید عمار محمدی قلعه‌سری رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان نکا در ابتدا ضمن تشکر از تلاش‌ها و حمایت‌های خسرو سیفی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا در جهت توسعه ورزش به خصوص دوچرخه‌سواری، طی پیامی انتصاب شایسته و بجای مختار مهدوی را به سمت رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹ 24 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، سید عمار محمدی قلعه‌سری رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان نکا در ابتدا ضمن تشکر از تلاش‌ها و حمایت‌های خسرو سیفی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا در جهت توسعه ورزش به خصوص دوچرخه‌سواری، طی پیامی انتصاب شایسته و بجای مختار مهدوی را به سمت رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا را تبریک گفت.

 

پیام تبریک رئیس هیأت دوچرخه‌سواری نکا از انتصاب رئیس ورزش و جوانان نکا و تشکر از رئیس سابق  
پیام تبریک رئیس هیأت دوچرخه‌سواری نکا از انتصاب رئیس ورزش و جوانان نکا و تشکر از رئیس سابق  

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای مختار مهدوی

انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را گرامی می‌داریم و با توجه به تعهد و کارآمدی جنابعالی، حضور شما نویدبخش دستیابی هر چه بیشتر به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه جامعه ورزش خواهد بود.

بدینوسیله و به رسم ادب منصب خطیر را به محضر شریف به خصوص جامعه ورزش نکا، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سیدعمار محمدی قلعه‌سری
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری نکا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار