تابناک چهارمحال وبختیاری- قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۱۱ ماه امسال دو هزار و 860 حامی به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین در استان افزوده شد.
کد خبر: ۷۱۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 26 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، نجفعلی حیدری در جشن لبخند شکوفه‌ها، اظهار کرد: حامیان ایتام و فرزندان محسنین کمک‌های نقدی خود را ماهیانه از طریق شناسه ایجاد شده به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده و کمک‌های غیر نقدی را نیز در مناسبت‌های مختلف و از طریق مراجعه حضوری تقدیم می‌کنند.
وی با بیان اینکه طرح محسنین شامل فرزندان مددجوی دارای سرپرست ناتوان است، افزود: ۱۴ هزار حامی، چهار هزار و 500 یتیم و فرزند محسنین را تحت حمایت خود قرار داده‌اند.
حیدری  گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: حامیان می‌توانند با هماهنگی کمیته امداد استان از محل سکونت فرزندان مورد حمایت خود بازدید کنند و نسبت به رفع دیگر مشکلات آن‌ها نیز اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار