به مناسبت سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم و استاد، آیین نکوداشت مقام معلم در جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶ 07 May 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، بر اساس گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال وبختیاری، شامگاه گذشته ۱۷ اردیبهشت ماه، در مراسمی با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای دانشگاه‌ها از اساتید جهاددانشگاهی استان تجلیل شد.

سیروس رضایی رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک به مناسبت ایام بزرگداشت مقام معلم و بررسی ابعاد فکری و شخصیتی شهید مطهری، به تشریح فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و اشتغال پرداخت و شاکله اصلی جهاددانشگاهی در حوزه آموزش را وجود اساتیدی وارسته، پرتلاش و با اندیشه علمی پربار عنوان و یکی از افتخارات جهاددانشگاهی استان را بهره‌مندی از چنین اساتیدی بیان کرد.

رضایی ماهیت آموزش‌های جهاد دانشگاهی را اشتغال محور و مهارتی عنوان کرد و افزود: یکی از عوامل استقبال از آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی در طول سال‌های گذشته توجه به آموزش‌های مهارتی و شغلی است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان این نهاد را یک نهاد توسعه‌ای دانست و عنوان کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال ظرفیت و تجربه‌های خوبی دارد و یکی از این ظرفیت‌ها، ایجاد مرکز آموزش‌های ملی مهارت پزشکی، برگزاری آموزش‌های مهارتی و تخصصی و رسانه بازار کار است.

در این آیین از چند تن از مدرسان برجسته مراکز کوتاه مدت و علمی کاربردی به نمایندگی از سایر مدرسان جهاددانشگاهی استان تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار