تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون فنی شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: با نصب کنتور هوشمند، مدیریت در مصرف و استحصال روزانه 160 لیتر آب در ثانیه از سفره های زیرزمینی، کمبود آب 21 شهرک صنعتی استان رفع شد.
کد خبر: ۶۱۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 09 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید رئیسی خارج کردن مصارف آب 35 درصد از 4 هزار و 500 هکتار فضای سبز در برخی از شهرک های صنعتی را از دیگر دلایل در جبران کمبود آب در نواحی صنعتی دانست.
وی تصریح کرد: در پی تشدید پدیده خشکسالی و کاهش منابع آب در سال گذشته، روزانه بیش از یکهزار مترمکعب برای جبران کمبود آب در مصارف صنعتی شهرک های صنعتی شهرکرد، سامان و فرادنبه ارسال شد.
وی تعداد چاه های عمیق تامین آب بخش صنعتی و شرب شهرک های صنعتی استان را 27 حلقه اعلام کرد و گفت: در حال حاضر سه حلقه چاه در شهرک صنعتی سفید دشت، فرادنبه و سامان بطور کامل خشک و دبی آب مابقی نیز به یک چهارم کاهش یافته است.
معاون فنی شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری، اتصال شبکه آبرسانی پروژه بن - بروجن را تنها راه تامین آب پایدار برای شهرک های صنعتی استان اعلام کرد.
هم اکنون 21 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال است که حدود 14هزار خانوار معادل 45 هزار نفر از درآمد شهرک های صنعتی استان ارتزاق می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار