مدیریت بحران استانداری همدان از میزبانی همدان در برگزاری همایش منطقه‌ای غدیر ۲ خبر داد و گفت: در این برنامه مدیران ۶ استان غربی در همدان حضور می‌یابند.
کد خبر: ۶۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 14 July 2015
مدیریت بحران استانداری همدان از میزبانی همدان در برگزاری همایش منطقه‌ای غدیر ۲ خبر داد و گفت: در این برنامه مدیران ۶ استان غربی در همدان حضور می‌یابند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیمردان طالبی در نخستین جلسه هماهنگی دوره آموزشی غدیر 2 در استانداری همدان اظهار داشت: دوره آموزشی غدیر 2 از 5 الی 8 مردادماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

طالبی بیان کرد: در این دوره آموزشی 180 مدیر از 6 استان غربی کشور حضور دارند و با آموزش‌ها و راهکارهای مدیریت بحران آشنا می‌شوند.

وی افزود: نخستین دوره آموزشی غدیر پنج سال گذشته برگزار شد وبر این اساس برگزاری خوب و با کیفیت این دوره در همدان از حساسیت بالایی برخوردار است.

مدیر بحران استانداری همدان تصریح کرد: در این دوره آموزشی مدیران استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و چهار محال بختیاری حضور می‌یابند.

طالبی گفت: از هر استان 30 مدیر حضور دارند که طبق دستور وزارتخانه‌ها، باید مدیران ارشد هر اداره و نهاد در این دوره آموزشی حضور داشته باشند که 150 مدیر خارج از استان همدان در این دوره شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این دوره با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی در بحث مدیریت بحران از همه استانها در سراسر کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: با مدیریت کارآمد در بحران در زمان بروز حادثه می‌توان در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی و اجتماعی درصد آسیب را به حداقل رساند.

معاون عمرانی استاندار همدان نیز در جلسه بیان کرد: این دوره فرصتی برای تجدید اطلاعات و آموزش است، ضمن اینکه مدیران حاضر در همایش نمی‌توانند برای خود نفر جایگزین انتخاب کنند و مهمترین قسمت آموزش انجام کارها و شرکت در تمام بخشها به صورت تیمی است.

محمودرضا عراقی تصریح کرد: اساتید این دوره در میهمان سرای استانداری همدان و مدیران نیز در دانشگاه علوم پزشکی مریانج اسکان می‌یابند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار