حجت‌الاسلام اسماعیلی به خادمان نماز جمعه همدان اشاره کرد و بابیان اینکه افرادی در حسینیه امام (ره) بی‌هیچ منتی به نمازگزاران و روزه‌داران خدمت می‌کنند، افزود: در طول سال ۵۲ نماز جمعه برای نمازگزاران برگزار می‌شود که هرکدام از آنها برنامه خود را دارد.
کد خبر: ۴۳۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 03 June 2017
رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان گفت: تقویت وحدت و همدلی از کارکردهای برگزاری نماز جمعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس اسماعیلی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه همدان ماه رمضان را ماه بندگان صالح خداوند دانست و گفت: ماه رمضان به قدری منزلت دارد که نفس کشیدن و خواب در آن نیز عبادت شمرده شده است.

وی با بیان اینکه در اعمال روزه‌داران ریا وجود ندارد و تمام اعضای بدن باید در این ماه روزه باشد، گفت: ظاهر و باطن انسان روزه دار باید در این ماه روزه‌ باشد.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان با اشاره به اینکه قلب و مغز و همه اعضای بدن در این ماه نورانی می‌شود، افزود: به خاطر همین ویژگی افراد علاقه بیشتری برای عبادات و نزدیک شدن به خدا دارند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در نماز جمعه ثواب بسیاری دارد و تقویت وحدت و همدلی از کارکردهای برگزاری نماز جمعه است، عنوان کرد: خداوند ماه رمضان را قرار داد تا انسان‌ها از گناه توبه کرده و راه نجات و رهایی از آتش جهنم را پیدا کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی به خادمان نماز جمعه همدان اشاره کرد و با بیان اینکه افرادی در حسینیه امام(ره) بی هیچ منتی به نمازگزاران و روزه‌داران خدمت می‌کنند، افزود: در طول سال ۵۲ نماز جمعه برای نمازگزاران برگزار می‌شود که هر کدام از آنها برنامه خود را دارد.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری هر برنامه نماز جمعه از یک هفته قبل برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: نمازگزاران انتقادت و نظرات خود را ارائه دهند تا مشکلات برطرف شود.

اسماعیلی بابیان اینکه سخنرانی های قبل از خطبه نمازجمعه به علت اهمیتی که دارند باید بر عهده شخصی قرار گیرد که حساسیت نمازجمعه را درک کرده و در شان نمازجمعه و نمازگزاران صحبت کند، گفت: از ۵۲ نماز جمعه برگزار شده در طی سال، ۴۰ مورد را شخص نماینده ولی فقیه در استان اقامه کرده و برگزاری ۱۲ مورد بر عهده ائمه جماعت موقت شهر گذاشته شده است.

مسئول ستاد برگزاری نمازجمعه همدان در ادامه با تاکید براینکه امام خمینی(ره) با انقلابش ایران و ایرانی را عزت مند کرد، گفت: هیچ نیرویی ملت ایران را از پای درنخواهد آورد.

وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم ایران در روز انتخابات و پای صندوق های رای کمر دشمن را شکست.

حجت الاسلام اسماعیلی با دعوت مردم به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: در راهپیمایی روز قدس با حضوری تاثیرگذار پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود و در روزهای پر اهمیت رهبر انقلاب را با مشکلات تنها نخواهیم گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار