کد خبر: ۱۶۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 10 January 2016


رئیس پلیس راه استان البرز دلیل مسدود شدن محور کرج - چالوس را تغییرات جوی در حوزه مازندران اعلام کرد و گفت: این محور صبح امروز به مدت دو ساعت مسدود شد.

سرهنگ رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه امروز یکشنبه محور کرج - چالوس از ابتدای میدان امیرکبیر در کرج به سمت شمال محور مسدود شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه محور کرج - چالوس امروز صبح به مدت دو ساعت مسدود شد، دلیل انسداد محور را تغییرات جوی در حوزه استحفاظی استان مازندران اعلام کرد.

اکبری با تاکید بر اینکه در ساعات اولیه صبح تردد به صورت محلی تا سه راه دیزین انجام شد، گفت: شب گذشته بارش برف در محورهای استان البرز ادامه داشت و در حال حاضر سطح محورها لغزنده است.

محور کرج - چالوس باز شد

رئیس پلیس راه استان البرز با تاکید بر اینکه ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه صبح امروز، یکشنبه ۲۰ دی ماه محور کرج - چالوس باز شد، گفت: در حال حاضر ترافیک در این محور عادی و تردد خودروها با مشکل خاصی مواجه نیست.

اکبری در ادامه با اشاره به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان البرز مبنی بر کولاک برف در محورهای کوهستانی و ارتفاعات استان، گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگانی که قصد عبور از محورهای موصلاتی استان البرز به ویژه محورهای کوهستانی را دارند الزامی است.

وی در پایان از رانندگان خواست با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هر گونه حادثه جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار