فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و کشف ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق و توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲ 28 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال سلمانی در گفت‌وگویی با تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت و پایش انبارها، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

سردار سلمانی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند، شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شدند، یادآور شد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرائم و مفاسد اقتصادی را از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار