معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سامانه بارشی اخیر بیشترین میزان بارش‌ در ایستگاه لیرابی با ۱۹.۲ میلی‌متر و کمترین بارش‌ به میزان ۵.۵ میلی‌متر در شهرکرد ثبت شده است، گفت: فردا دمای هوا در استان کاهش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ 26 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، معصومه نوروزی با اشاره به اینکه از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده هیچ بارشی را در چهارمحال و بختیاری شاهد نیستیم، گفت: برای روز‌های آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در برخی ساعات افزایش ابر را انتظار داریم.

وی با اشاره به اینکه از روز سه‌شنبه به تدریج نفوذ یک سامانه بارشی را در چهارمحال و بختیاری شاهد هستیم، افزود: برای روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه بارش‌هایی را در سطح استان خواهیم داشت.

نوروزی در پایان با اشاره به اینکه در سامانه بارشی اخیر بیشترین میزان بارش در ایستگاه لیرابی با ۱۹.۲ میلی‌متر و کمترین بارش به میزان ۵.۵ میلیمتر در شهرکرد ثبت شده، خاطرنشان کرد: فردا دما در استان کاهش پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار