نماینده ولی فقیه و رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛
نماینده ولی فقیه و رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: پیام تمام شهیدان از جمله سردار سلیمانی مقاومت و ایستادگی در برابر تعرض و زیاده خواهی دشمنان است.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱ 03 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور روز سه شنبه در آیین گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلی شهر ایلام افزود: شهید سلیمانی در بین تمام مردم منطقه و محور مقاومت از محبوبیتی بی نظیر و کم مثال برخودار است.

وی افزود: شهید سلیمانی نمونه بارز ایمان و اعتقاد باطنی و عملی و دارای شاخصه های ایستادگی و پایمردی بوده و مکتب این سردار شهید نیز مکتب مقاومت و ایستادگی و عدم تسلیم شدن در مقابل دشمنان است، چراکه سردار سلیمانی مرد عمل و روزهای آزمون و نهراسیدن بود.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور با بیان اینکه ایران اسلامی با پیروزی خود ماهیتی جدید در دنیا ایجاد کرد، یادآور شد: ماهیت نظام ایران اسلامی با نظام سلطه متفاوت است، چراکه تحمیل خواسته های نامشروع، چپاول، غارت منابع ملل مظلوم و زورگویی از شاخصه های بارز جهان سطله است، در حالیکه ایران اسلامی با ایستادگی و مقاومت خود و تاسی از نهضت عاشورا زیر بار خواسته های نظام سلطه نمی رود.

وی ادامه داد: مردم دیروز در دفاع مقدس با دست خالی و ابتدایی ترین تسلیحات نظامی دفاع کردند، اما امروز با همت متخصصان وزارت دفاع نیروی نظامی و دفاعی ایران در اوج اقتدار است و ساخت زیردریایی رزمی، قایق پرنده، موشک های دوربرد، هواپیمای جنگده و رزم ناو از جمله جدیدترین دستاوردهای نظامی و دفاعی ایران است.

وی اضافه کرد: مردم شجاع ایران اسلامی در آزمون جنگ تحمیلی با دفاع از کیان کشور خود اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران در دست دشمن بماند و امروز نیز آزمون ادامه دارد و همه با بصیرت خود به مقابله با جنگ ترکیبی دشمن که حمله به امامت، ولایت و اعتقادات مردم است، برخواسته اند.

رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: به گفته شهید سلیمانی ایران حرم است و سقوط ایران باعث سقوط و دست درازی دشمنان به حرمین شریف در دیگر بلاد اسلامی می شود.

وی دفاع از ولایت فقیه را امری ضروری و واجب بر همه مسلمانان خواند و افزود: حضرت زهرا (س) با وجود جایگاه ویژه و خاص، اما با تمام وجود و جانش از حریم و مظلومیت امامت و ولایت زمان خود دفاع کرد و در این راه به شهادت رسید و بدون شک اسلام‌ و اعمال و فرایض دینی بدون پذیرش ولایت قبول نیست.

وی با بیان اینکه علت عصبانیت و خشم جهان سلطه ناشی از شجاعت و ایستادگی مردم و پیشرفت و اقتدار ایران است، گفت: به سران سلطه و استکبار جهانی هشدار می دهیم با کوچکترین حرکت اشتباه آنها، تلاویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار