مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و دبیر ستاد ازدواج دانشگاهیان استان ایلام:
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و دبیر ستاد ازدواج دانشگاهیان استان ایلام از برگزاری جشن ازدواج دانشجویی بین ۶۳ زوج دانشجو در دانشگاه ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ 07 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا حسینی‌نیا در نشست خبری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مراسم چهارشنبه ۱۷ ازدیبهشت ساعت ۹ صبح، در سالن آیت‌الله حیدری با حضور نماینده معزز ولی فقیه در استان و استاندار ایلام برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد ازدواج دانشگاهیان استان ایلام با اشاره به اهمیت کارگاه‌های مهارت زندگی برای زوجین دانشجو، گفت: این کارگاه‌ها می‌تواند در زندگی مشترک عزیزان تاثیرگذار و اثربخش باشد.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان تاکید کرد: برگزاری این مراسم یک فعالیت فاخر فرهنگی برای ترویج ازدواج آسان و به‌هنگام است.
حسینی‌نیا با اشاره به پایداری قابل توجه زندگی مشترک در ازدواج‌ دانشجویی، گفت: امیدواریم مسئولان نگاه ویژه‌ای به مسائل مالی این رخداد مبارک داشته باشند.
حسینی‌نیا با اشاره به تشکیل ستاد ازدواج دانشگاهیان، گفت: در استان‌ها نماینده ولی فقیه در استان رئیس، استاندار نایب رئیس و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان دبیر این ستاد هستند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار