جمع‌آوری بیش‌از ۲ میلیاردتومان کمک نقدی برای آزادی زندانیان غیرعمد در چهارمحال و بختیاری

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: توسط بخش خصوصی استان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک به خانواده زندانیان بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹ 11 June 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، شهرام زارع شب گذشته ۲۱ خردادماه در همایش آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک به خانواده‌های زندانیان استان اظهار کرد: زندانیان جرایم غیرعمد اگر بتوانند با کمک خیرین آزاد و به جمع خانواده خود برگردند و نان‌آور خانواده باشند، قطعا مشکلات خانواده‌های آن‌ها نیز مرتفع خواهد شد.

وی افزود: خانواده‌های زندانیان متحمل مشکلات فراوان می‌شوند و نیازمند حمایت خیرین نیک‌اندیش هستند که باید تلاش کنیم با همدلی و همراهی به کمک زندانیان و خانواده‌های آن‌ها بشتابیم.

زارع با اشاره به ارتباط خوب میان بخش خصوصی، دستگاه قضایی و بخش دولتی، بیان کرد: سال گذشته بالغ بر ۲۰۰۰ مشکل جزئی و کلی فعالان اقتصادی در کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی حل شد که این تعامل جای تقدیر و تشکر دارد.

گفتنی است، با همت فعالان بخش خصوصی، تجار، بازرگانان، خیرین نیک‌اندیش، مسئولان و سازمان‌های خیریه بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تعهد مالی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک به خانواده‌های زندانیان ایجاد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار