۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری وام قرض الحسنه مصوب سفر رئیس جمهور دریافت می‌کنند

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخصیص ۳۶۰ میلیارد تومان جهت پرداخت به متقاضیان وام قرض الحسنه، گفت: این مبلغ به تعداد ۲۴ هزار نفر از مردم شریف استان پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶ 28 May 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، فرشاد طهماسبی ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی و همراهان ایشان، از پیگیری جدی درخواست‌های مردمی خبر داد و گفت: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور شهید به چهارمحال و بختیاری ۱۶۸ هزار نامه و پیام دریافت و ثبت شده است.

وی افزود: درجریان سفردوم رئیس‌جمهور شهید کار ثبت، پالایش و ارجاع این نامه‌ها و درخواست‌های مردمی انجام شده است.

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت پاسخگویی به درخواست‌های ثبت شده، گفت: رویکرد و منش رئیس‌جمهور شهید ما تا لحظه شهادتشان، خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات مردم بود بر همین اساس پیگیری جدی تمامی درخواست‌های دریافت شده در سفر ایشان به استان ادامه دارد.

فرشاد طهماسبی با اشاره به الزام پاسخگویی مراجع رسیدگی به درخواست‌های ارسالی، افزود: مهمترین مرحله کاری همکاران سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پیگیری و دریافت پاسخ درخواست‌های مردم است و مدیران موظفند پاسخگویی به ارجاعات سامد به دستگاه اجرایی خود را در اولویت قرار دهند.

وی پاسخگویی مناسب و به موقع دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به درخواست‌های مردمی را از شاخص‌های مثبت ارزیابی عملکرد ایشان برشمرد و ادامه داد: درحال حاضر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در بستر اینترنت به مرکز سامد متصل هستند و موارد ارجاعی هم از طریق رابطین سامد دستگاه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

به گفته مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری، تمامی درخواست‌های مردمی به استثنای تعداد محدودی که بدون مشخصات یا شماره ارتباطی بودند، ثبت و کدرهگیری برای متقاضی ارسال و برحسب موضوع به مراجع رسیدگی نیز ارجاع شده بنابراین مردم شریف استان برای رصد درخواست خود می‌توانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند و با اعلام کدرهگیری یا کد ملی خود از وضعیت درخواست‌شان مطلع شوند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: متقاضیان وام قرض‌الحسنه نیز که پیامک شورای هماهنگی بانک‌ها را دریافت کردند، منتظر پیامک دوم جهت تشکیل پرونده باشند.

مدیر کل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخصیص ۳۶۰ میلیارد تومان جهت پرداخت به متقاضیان وام قرض الحسنه، گفت: این مبلغ به تعداد ۲۴ هزار نفر از مردم شریف استان پرداخت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار