مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: برخی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد دارد و تحویل پروژه‌ها از این ماه در استان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳ 26 May 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، خدایار باقری ۶ خردادماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان، اظهار کرد: این طرح در شهر‌های مختلف استان پیشرفت فیزیکی متفاوتی دارد، اما در شهرکرد این طرح وضعیت بهتری دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برخی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد دارد و تحویل پروژه‌ها از این ماه در استان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در برخی محلات ۷۰ درصد است، خاطرنشان کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح در سایر نقاط استان بین ۳۰ تا ۴۰ درصد است، در پروژه‌های گروه ساخت در برخی شهرها، منازل تحویل داده شده و متقاضیان ساکن شده‌اند.

باقری تاکید کرد: زیرساخت‌ها و آورده متقاضیان عمده مشکل در طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جهت اطلاع‌رسانی از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن تور‌های بازدید برای متقاضیان، نخبگان و خبرنگاران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار