آیین نکوداشت اساتید جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به مناسبت سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم و استاد، آیین نکوداشت مقام معلم در جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶ 07 May 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، بر اساس گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال وبختیاری، شامگاه گذشته ۱۷ اردیبهشت ماه، در مراسمی با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای دانشگاه‌ها از اساتید جهاددانشگاهی استان تجلیل شد.

سیروس رضایی رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک به مناسبت ایام بزرگداشت مقام معلم و بررسی ابعاد فکری و شخصیتی شهید مطهری، به تشریح فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و اشتغال پرداخت و شاکله اصلی جهاددانشگاهی در حوزه آموزش را وجود اساتیدی وارسته، پرتلاش و با اندیشه علمی پربار عنوان و یکی از افتخارات جهاددانشگاهی استان را بهره‌مندی از چنین اساتیدی بیان کرد.

رضایی ماهیت آموزش‌های جهاد دانشگاهی را اشتغال محور و مهارتی عنوان کرد و افزود: یکی از عوامل استقبال از آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی در طول سال‌های گذشته توجه به آموزش‌های مهارتی و شغلی است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان این نهاد را یک نهاد توسعه‌ای دانست و عنوان کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال ظرفیت و تجربه‌های خوبی دارد و یکی از این ظرفیت‌ها، ایجاد مرکز آموزش‌های ملی مهارت پزشکی، برگزاری آموزش‌های مهارتی و تخصصی و رسانه بازار کار است.

در این آیین از چند تن از مدرسان برجسته مراکز کوتاه مدت و علمی کاربردی به نمایندگی از سایر مدرسان جهاددانشگاهی استان تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار