اجرای خط انتقال آب شرب در شهر کیان

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای خط انتقال آب شرب شهر کیان، گفت: این اقدام در جهت جلوگیری از ایجاد کمبود آب آشامیدنی در شهر کیان در حال اجراست.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ 16 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، محمد کریمی با اشاره به اجرای خط انتقال آب در شهر کیان، گفت: پس از تجهیز و راه‌اندازی چاه شماره ۷ در شهر کیان نیاز به خط انتقال آب از چاه به مخزن ذخیره آب اندیشیده و استارت این پروژه زده شد.

هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: در جهت ذخیره‌سازی و گندزدایی آب استحصال شده از چاهی که با ۱۰۲ متر عمق و آبدهی ۱۲ لیتر بر ثانیه در شهرکیان راه‌اندازی شد نیاز به اجرای خط انتقال حد فاصل چاه جدید و مخزن ذخیره بود.

وی بیان کرد: از جمله اقدامات اجرایی این پروژه شروع خاکبرداری و لوله گذاری خط انتقال از چاه جدید شهرکیان به مخزن ذخیره به طول ۲۵۰۰ متر پس از برش آسفالت توسط کاتر، حفاری، بارگیری مصالح اضافه و مابقی کار‌ها بر اساس اصول مهندسی در حال انجام است.

کریمی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه اجرای خط انتقال آب شهر کیان ۴۵ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: این اقدام جهت جلوگیری از ایجاد کمبود آب آشامیدنی شهر کیان در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار