امام جمعه شهرکرد:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر انجام واکسیناسیون و دریافت واکسن ایرانی گفت: زدن واکسن کرونا یک وظیفه و تکلیف اجتماعی است.
کد خبر: ۹۸۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ 24 August 2021

 

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری از دفتر امام جمعه شهرکرد: حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام پس از دریافت نوبت نخست واکسن ایرانی کوو ایران برکت افزود: با توجه به اینکه از نظر شرایط سنی زودتر می‌توانستنم دُز نخست واکسن خود را دریافت کنم، اما به دلیل بهره‌مندی بیشتر مردم استان نوبت واکسن خود را به تاخیر انداختم.

وی گفت: واکسن برکت به دلیل اینکه از تولید داخل است و انسان اطمینان بیشتری به تولید داخل دارد، این واکسن را تزریق کردم و براساس اطلاعات کسب شده این واکسن برای ایمنی بخشی در برابر ویروس کرونا موثر است.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: هر چه که در داخل تولید می‌شود با یک‌سری تبلیغات سوء علیه کشور و تولیدات داخلی مواجه می‌شود و مردم باید با این تبلیغات سوء به نوعی مواجهه شوند، که دشمن ناامید شود.

وی بر استقبال خوب مردم از تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: به هر میزان که از تولیدات داخلی کشور استقبال شود به استقلال خودمان، رشد کشور، توانمندی جوانانی که در کشور فعالیت دارند کمک شده است.

نکونام با اشاره به پیشقدم بودن مقام معظم رهبری در استفاده از واکسن ایرانی کرونا افزود: همیشه مردم انقلابی در استفاده از تولیدات داخلی پیشقدم هستند.

وی با تاکید بر اینکه واکسن زدن یک وظیفه و تکلیف اجتماعی است، گفت: واکسن نزدن به نوعی کمک به افزایش ویروس است و کمک به افزایش این ویروس از هر طریق که باشد خیانت به جامعه و عموم مردم است.

امام جمعه جمعه شهرکرد ضمن توصیه مردم به انجام واکسیناسیون گفت: همه مردم باید علاوه بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش سفر ،به توصیه‌های بهداشت توجه داشته باشند و واکسیناسیون را انجام دهند.

 از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا یکم شهریورماه ۱۸۴ هزار و ۸۶ مورد تست مولکولی تشخیص کرونا در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.
بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمامی ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) شیوع ویروس کرونا قرار دارد.
طرفیت تمامی تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی چهارمحال و بختیاری که حدود ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان را شامل می‌شود، تکمیل و بیمارستان صحرایی در شهرهای شهرکرد و فارسان برای خدمات‌رسانی به بیماران برپا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار