کد خبر: ۷۶۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹ 24 July 2019


نشست ویژه ارزیابی بیرونی اعتباربخشی بیمارستان های آموزشی و درمانی کشور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.
در این نشست تخصصی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،  اعضای هیات رئیسه این دانشگاه ، مدیران آموزشی ، روسا و معاونان آموزشی مراکز آموزشی درمانی استان مازندران  و اعضای گروه ارزیاب اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن قلم دانشگاه علوم پزشکی مازندران  برگزار شد و در راستای اعتبار بخشی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، درخصوص بازخوردهای دریافتی از ارزیابی های به عمل آمده از فرآیندهای آموزشی این مراکز توسط گروه ارزیابان اعتباربخشی مراکز آموزشی و درمانی کشور، بحث و تبادل نظر به عمل آمد .

 

*بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پروژه های عمرانی مراکز درمانی شهرستان ساری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در مراکز آموزشی درمانی بوعلی و امام خمینی (ره) ساری از پروژه های عمرانی در دست احداث این مراکز بازدید کرد و از نزدیک روند پیشرفت این مراکز را مورد بررسی قرار داد.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ابتدا با حضور در مرکز آموزشی درمانی بوعلی ، ضمن بررسی روند احداث کلنیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی از سایر پروژه های توسعه ای این بیمارستان بازدید کرد. بازديد از پروژه  درحال ساخت اورژانس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ساری از جمله برنامه های دیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بود.

 

* با حضور عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی
جلسه پزشکان خانواده شهری شهرستان ساری برگزار شد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در جمع پزشکان خانواده شهری مرکز استان از عملکرد پزشک خانواده شهری در مازندران ابراز رضایت کرد و تداوم فعالیت پزشک خانواده شهری را یکی از مطالبات مردمی دانست.

دکتر علی اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه خدمات پزشک خانواده شهری، غیر قابل انکار است، اظهارکرد: بیش از پانزده جلسه با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی، رئيس کميسيون بهداشت و وزير بهداشت براي پزشک خانواده برگزار کردم.
 وی با بیان اینکه ازنگاه مردم، پزشک خانواده شهری بخش زیادی از مشکلات را پوشش داده است، گفت: این برنامه یکی از برنامه های دولت بوده  که بر اساس اسناد بالا دستی اجرا و امروزه نیز مطالبه مردمی شده است و نیازمند بهبود کم و کاستی ها و ارتقا برنامه پزشک خانواده هستیم.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درحال حاضر به دلیل اجرایی شدن این طرح در دو استان یک طرح منطقه ای و محلی محسوب می شود، ادامه داد: من از پزشک خانواده شهری دفاع می کنم و می دانم اجرای آن اثرات خوب و مثبتی در جامعه دارد.
 دکتر محسن اعرابی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران  در سخنانی ضمن تقدیر از پزشکان خانواده ، رضایتمندی مردم از خدمات بهداشتی منجر به ارتقاء رضایتمندی از دولت و نظام ‌می شود  اظهار داشت: حمایت از پزشکان خانواده  بخش خصوصی در مازندران می تواند نمونه بارز و موفقی از خدمات ویژه به خانواده در کشور باشد .
دکتر برزگر رئیس مرکز بهداشت شهرستان ساری نیز در تشریح عملکرد پزشکان خانواده شهری گفت:از سال ۱۳۹۷ تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار ویزیت رایگان در پزشک خانواده در ساری انجام شد که موجب رضایتمندی آحاد مردم می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار