سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم تاکید کرد:
کد خبر: ۷۶۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ 24 July 2019

لزوم قانون مندی روند بکار گیری اتباع خارجی در صنوف مختلف
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم بر لزوم قانون مندی روند بکار گیری اتباع خارجی در صنوف مختلف تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم دکتر محمدرضا گروسی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در جلسه طرح کنترل و ساماندهی اتباع خارجی غیر مجاز کشور که در سالن جلسات امام حسن (ع) استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی پیرامون حوزه اتباع خارجی، اظهار کرد:‌ توجه به ابعاد امنیتی و اجتماعی اتباع خارجی بویژه اتباع خارجی غیرمجاز اهمیت ویژه ای دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، حضور غیر قانونی اتباع خارجی غیر مجاز را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد:‌ برخورد های سلبی جوابگوی حل این معضل نبوده و باید راهکاری مناسب در این زمینه اندیشیده شود.

این مقام مسوول همچنین ، برگزاری منظم جلسات مرتبط با امور اتباع خارجی را ضروری دانست و افزود: ادارات، سازمان ها و نهاد هایی که در مرتبط با امور اتباع خارجی فعالیت دارند، در جلسات حاضر و گزارش اقدامات و فعالیت حوزه ذیربط را بیان کنند تا گزارشی جامع از موضوع به استاندار محترم ارائه شود.

معاون استانداری قم، درادامه به اشتغال اتباع خارجی در برخی صنوف و شرکت های طرف قرارداد سازمان ها اشاره و خاطر نشان کرد: بایستی بصورت پایلوت یک صنف مشخص شود تا بصورت گام به گام برای قانون مند کردن فعالیت و اشتغال اتباع خارجی اقدام شود.

 

دکترگروسی همچنین در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص امادگی استانداری در برگزاری انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی گفت: استان قم در برگزاری هرچه باشکوه تر کردن انتخابات اتی امادگی کامل کرد ودراین زمینه تمهیداتی اندیشیده شده است

معاون استاندار قم تصریح کرد: برای نخستین بار در انتخابات استان از سامانه های هوشمند نظارتی استفاده میشود

معاون استاندار قم تاکید کرد؛ با بهره گیری از سامانه هوشمند نظارتی ارتقاء امنیت ارا ماخوذه و رفاه عمومی رای دهندگان افزایش می یابد

دکتر گروسی تصریح کرد ؛ استان قم همواره از استانهایی بوده که مشارکت عمومی شهروندان درانتخابات درسطح بسیار بالایی بوده و همچنین در سطح کشور هم از جایگاه شایسته ای برخوردار بوده است.

معاون استاندارقم با تاکید بر اینکه در برگزاری انتخابات پیش رو هیچ مشکلی دراستان وجود ندارد، افزود:‌ برنامه ریزی و هماهنگی وانسجام بین دستگاهی با استانداری صورت گرفته است

دکتر گروسی خاطرنشان کرد؛ برای برگزارکردن هرچه با شکوهتر انتخابات اتی باید همگان تلاش کرده تا با ایجاد آرامش و امنیت در جامعه ، بستر امن تحقق این مهم را فراهم کنیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار