تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تنظیم بازار مصرف 921 تن گوشت قرمز و سفید از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان تامین و توزیع شده است.
کد خبر: ۷۵۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 03 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سعید جعفریان دهکردی اظهار داشت: این میزان گوشت به دنبال افزایش قیمت‌های برخی از کالاهای اساسی با هدف تنظیم بازار استان تامین و از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میدان میوه و تره بار و تعاونی‌های مصرف توزیع شد.
وی افزود: از این میزان ۱۶۵ هزار و ۷۷۶ کیلوگرم گوشت گوساله منجمد، ۷۱ هزارو ۷۳۵ کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی و ۶۴۳ هزارو ۸۹۵ کیلوگرم گوشت مرغ گرم بوده است.
جعفریان دهکردی تصریح کرد: امسال افزون بر ۵ هزار و ۵۰۰ تن انواع نهاده‌های کشاورزی بین مرغداران و دامداران چهارمحال و بختیاری توزیع شد که این نهاده ها شامل؛ محصول جو، ذرت و سویا بوده است.
وی گفت: مصرف کنندگان چهارمحال و بختیاری می‌توانند برای تأمین گوشت مورد نیاز خود به شبکه‌های توزیع مستقر در سطح استان مراجعه کنند.
جعفریان دهکردی تاکید کرد: در توزیع گوشت و سایر مواد پروتئینی هیچ محدودیتی وجود ندارد.
وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به اندازه کافی ذخیره ۶۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۷۰ تن گوشت مرغ گرم دارد و با هیچ مشکلی در این رابطه مواجه نیست.
هم اینک گوشت و مواد پروئتینی به اندازه کافی در انبارهای چهارمحال و بختیاری ذخیره شده است.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان و بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار