تابناک چهارمحال وبختیاری- مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تیم‌های بهداشتی-درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای طرح ملی شهید دکتر رهنمون با حضور در مناطق محروم، خدمات پزشکی رایگان به اهالی این مناطق ارائه کردند.
کد خبر: ۷۵۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 02 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)؛ مهین غفاری گفت: تیم‌های بهداشتی-درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای طرح ملی شهید دکتر رهنمون با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری، خدمات پزشکی رایگان به اهالی این مناطق ارائه کردند.
مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری، افزود: تیم اعزامی به محله گودال چغا در شهر فارسان، خدمات غربالگری فشار و قند خون، آموزش‌های بهداشتی به صورت چهره به چهره توسط کارشناسان مراقب سلامت و شناسایی بیماران مبتلا به فشار خون بالا و ارجاع به مراکز جامع خدمات سلامت داشتند.
وی ادامه داد: در اعزام تیم شهید رهنمون به روستای مازه سوخته از منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ نیز ساکنین علاوه بر ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی، داروی رایگان نیز دریافت کردند و خدمات مامایی به مادران باردار ارائه شد و تعدادی نیز از آموزش‌های بهداشتی توسط کارشناسان مراقب سلامت بهره‌مند شدند.
مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در روستای جمالو نیز با حضور تیم بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان بِن، خدمات ویزیت و داروی رایگان، غربالگری قند و فشار خون، خدمات مشاوره روانشناسی و مامایی و آموزش‌های بهداشتی به اهالی ارائه شد.
گفتنی است: ارائه خدمات پزشکی و غربالگری قند و چربی و مشاوره سلامت روان و تغذیه به اهالی محله 32 منطقه غرب شهرکرد (مهدیه) نیز از دیگر خدمات تیم‌های اعزامی طرح ملی شهید دکتر رهنمون به مناطق مختلف استان  بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار