تابناک چهارمحال وبختیاری- 3 ورزشکار چهارمحال و بختیاری به صلاحدید کادرهای فنی ، در اردی بهشت ماه امسال به اردوهای تیم های ملی راه یافتند.
کد خبر: ۷۴۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 14 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- از سوی فدراسیون های بسکتبال و قایقرانی 3 ورزشکار این استان به اردوهای تیم ملی فراخوانده شدند تا با سایر ملی پوشان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی رقابت کنند.
اهمیت این حضور در اردوهای تیم ملی به دلیل آن است که بسکتبال و قایقرانی به عنوان دو رشته المپیکی محسوب می شود و حضور استانها در تیم های ملی المپیک از نظر شاخصه های ملی اهمیت دارد.
براساس این گزارش ،از سوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال ایران پویا یخچالی و امیر حسین علیاری به منظور آمادگی در رقابت‌های آسیایی به اردو ملی پوشان دعوت شدند.
این اردو از روز جمعه 27 اردیبهشت ماه به مدت 8 روز در اصفهان برگزار می شود.
همچنین از سوی فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران، رضا بیگی به اردوی تیم ملی کانوپولو دعوت شده است.
سومین مرحله اردوی تیم ملی کانوپولو مردان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 از روز جمعه 27 اردیبهشت ماه به مدت 14 روز در کرمانشاه برگزار می‌شود .
المپیک 2020 ژاپن در حالی برگزار می شود که تغییراتی در کسب سهمیه ایجاد شده است و این تغییرات و اضافه شدن برخی از رشته ها و حذف تعدادی از آنها می تواند برای ورزشکاران یک فرایند سختی در کسب سهمیه ایجاد کند.
از سوی دیگر، اضافه شدن بسکتبال 3در3 به المپیک 2020 توکیو با توجه به اینکه تیم بسکتبال دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در این ورزش صاحب عنوان آسیایی است، می تواند به شاخصه های المپیکی استان افزوده شود.
رشته ورزشی قایقرانی در کنار دوومیدانی، شنا و ژیمناستیک بالاترین شانس کسب مدالها را در المپیک دارد ولی در ماده کانو در المپیک 2020 در این بخش سه ماده از گروه مردان کاسته شده و به گروه زنان ‌اضافه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار