دادستان عمومی و انقلاب فارسان با انتشار پیامی در فضای مجازی از مسؤولیت خود استعفا کرد.
کد خبر: ۷۴۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 14 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مصطفی قربانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فارسان با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود، از مسؤولیتش استعفا کرد.
در این متن آمده است: دست تقدیر بر آن قرار گرفت که خواسته و ناخواسته توفیق ادامه خدمت به شما عزیزان از اینجانب سلب گردد؛ همواره سعی کردم خدمت‌گزاری صدیق باشم و آنگونه عمل کنم که وقتی بانگ کوچ برآمد شرمنده خود و میز و سمتی که بر مسند آن تکیه داده‌ام نباشم.
در جایی دیگر از این متن آمده است: روزی که به فارسان آمدم با اضطراب وارد این شهر شدم و امروز که از آن خارج می‌شوم حال کودکی را دارم که او را از  مادر جدا می‌کنند. در اینکه چه شد که در این چند ماه اخیر؛ هر چه اینجانب به مردم نزدیکتر شدم از میز خود بیشتر فاصله گرفتم دلایلی وجود داشت که بنابر مصالحی از ذکر آن معذورم. به هر حال هر آنچه که بود، نتیجه کار استعفای اینجانب از منصب مذکور بود.
در قسمت آخر این متن آمده است: در پایان از مردم نوع دوست و مهمان‌نواز شهرستان فارسان، ریاست محترم  دادگستری استان، ریاست محترم دادگستری شهرستان، همکاران قضایی و اداری و نظامی،  امام جمعه محترم، اعضای محترم شورای تامین، روسای محتر م ادارات، فرهنگیان و بازاریان محترم، خیرین و  مدیران محترم فضای مجازی کمال تقدیر و تشکر را دارم.
گفتنی است از روزهای قبل زمزمه‌های استعفای دادستان عمومی و انقلاب فارسان در محافل سیاسی و فضای مجازی مطرح شده بود.
همچنین دادستان فارسان در ماه‌های گذشته با ایجاد یک کانال تلگرامی در این پیام‌رسان حواشی را ایجاد کرده بود که با واکنش برخی از مسؤولان قوه قضائیه همراه شد.
هنوز خبری از پذیرش این استعفا توسط مقامات بالاتر در دست نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار