تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر فولاد کارخانه فولاد سفید دشت گفت: با احداث و تکمیل تصفیه خانه پساب صنعتی و بهداشتی این مجتمع، آب مورد نیز طرح فولادسازی، واحد جنبی و پشتیبانی برای فاز سوم این طرح در حال احداث تامین شد.
کد خبر: ۷۳۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 18 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- محمود ارباب زاده اظهار داشت: فرآیند خرید خط اشتراک پساب فاضلاب شهر بروجن به ارزش 420 میلیارد ریال به مدت 25 سال با انعقاد قراردادی با وزارت نیرو سال گذشته انجام شد.
وی تصریح کرد: با اجرا و تکمیل خط انتقال، افزون بر 100 لیتر آب بر ثانیه برای این بخش صنعتی تامین خواهد شد.
مدیر شرکت فولاد سفید دشت از تکمیل و فرایند تجهیز تصفیه خانه ثانویه مجتمع خبر داد و گفت: با انتقال پساب آب صنعتی، این مرحله در سال جاری وارد مدار خواهد شد.
ارباب زاده ، افت شدید منابع آبی بخش صنعت فولاد سفید دشت در تابستان سال گذشته که از سد چغاخور تامین می شد را یادآور شد و افزود: با انتقال پساب شهر بروجن به این طرح عظیم صنعتی، بخش عمده ای از آب صنعتی این طرح از این طریق تامین خواهد شد.
وی تصریح کرد: فاز سوم مجتمع 72 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با توجه به شعار امسال به عنوان 'رونق تولید' امید است با حمایت مسئولان، امسال مرحله نیز تکمیل و بهره برداری شود.
شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری یکی از طرح های هفتگانه فولاد استانی است که در 35 کیلومتری شهرکرد با ظرفیت تولیدی سالانه 800 هزار تن تختال شامل نواحی انباشت و برداشت، سپس با انجام مراحلی گندله به آهن اسفنجی در این واحد تولید می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار