تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری از توزیع گسترده گوشت قرمز گرم (گوسفند) با قیمت مصوب دولتی در شبکه توزیع از روز چهارشنبه در سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 16 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی با اشاره به اینکه توزیع گسترده گوشت قرمز گرم وارداتی به‌زودی آغاز می‌شود گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، افزون بر 6 هزار دام سبک زنده از کشور رومانی معادل 120 تن خریداری و در حال انتقال به استان است.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با هماهنگی‌های انجام شده حدود 20 تن از گوشت مورد هدف به استان‌های سیل‌زده کشور ارسال و 100 تن مابقی از چهارشنبه هفته جاری در سطح استان توزیع می‌شود.
وی تاکید کرد: در حال حاضر تعداد 3 هزار و 100 راس گوسفند وارداتی با ارز مصوب 42 هزار ریال به بزرگترین کشتارگاه صنعتی چهارمحال و بخیتاری وارد و در حال ذبح و آماده عرضه به بازار است.
عباسی بر نظارت دقیق و نحوه توزیع گوشت گرم آماده توزیع در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد و افزود: سهمیه شهرستان‌های استان با نظارت فرمانداران توزیع می‌شود و در شرکت‌های تعاونی مصرف دستگاه‌های دولتی، نهادها و خارج از شبکه عمومی نیز عرضه گوشت ممنوع است.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین کشتارگاه صنعتی جونقان شهرستان فارسان را جزو چهار کشتارگاه معین دام وارداتی کشور دانست و افزود: با حمایت دولت، مشارکت بخش خصوصی و تکمیل طرح توسعه، این کشتارگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار