تابناک چهارمحال وبختیاری- جامعه ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامات خصمانه آمریکا را محکوم کرد.
کد خبر: ۷۳۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 11 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان، با محکوم کردن اقدام مذبوحانه دولت ترامپ در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، اظهار داشت: جامعه ورزش و وجوانان اقدامات نابخردانه ی ترامپ نظیر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس و اکنون نیز قراردادن نام سپاه پر افتخار پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی را حاکی از درماندگی و استیصال سردمداران آمریکا و صهیونیست‌های جنایتکار و نشانه زوال سیاست‌های استکباری آمریکا می‌داند.
حمید کریمی افزود: این جسارت بزرگ آمریکا نشان از اوج دشمنی و عصبانیت توأم با شکست متفتضحانه این دولت متخصام با نظام‌های اسلامی در مقابل عظمت، اقتدار و پیروزی‌های غرورآفرین سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف مبارزه با ظلم، استکبار و استعمار جهانی در منطقه غرب آسیا دارد.
کریمی با تأکید بر 'شعار ما همه پاسدار نظام هستیم،' خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هویت انقلاب و بازوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها است.
وی در پایان تصریح کرد: جامعه ورزش و جوانان این استان، روسای هیات های ورزشی، قهرمانان، دبیران و اعضای سازمان های مردم ، مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محصول تفکر انقلابی و بیداری ملت ایران و الگوی رهایی بخش مظلومان در جهان می‌داند و از حضور سپاه در همه عرصه‌های دفاع مقتدرانه از میهن اسلامی و آرمان‌های انقلاب و نیز کمک رسانی مخلصانه و مؤثر به مردم عزیز در مقاطع گوناگون، قدردانی و حمایت می‌کند.
چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 40 هزار ورزشکار در رشته های مختلف دارد.
رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که واشنگتن، سازمان سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.
شورای عالی امنیت ملی ایران نیز در واکنش به این اقدام آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: این شورا ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناک ایالات متحده آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌ های تروریستی خارجی»، این اقدام بی‌ اساس را خطر عمده ‌ای برای صلح و امنیت منطقه ‌ای و بین ‌المللی و نقض آشکار قواعد آمره حقوق بین ‌الملل و منشور ملل متحد می‌ داند.
همچنین براساس این بیانیه، جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه امروز آمریکا اعلام می ‌نماید، رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریزم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می ‌داند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار