تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: با هدف افزایش خدمات به گردشگران و توسعه فرهنگ محیط زیستی بازدید از موزه تاریخ طبیعی استان در ایام نوروز رایگان است.
کد خبر: ۷۲۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 10 March 2019
به گزارش تابناک شهرکرد– شهرام احمدی اظهار کرد: از آنجایی‌که این موزه در یکی از اصلی‌ترین مبادی ورودی استان از سمت اصفهان قرار دارد، می‌تواند به عنوان یکی از اولین اهداف در لیست گردشگران نوروزی قرار گیرد.
وی افزود: موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی چهارمحال و بختیاری با جمع‌آوری گنجینه‌ای با ارزش از گونه‌های منحصر به فرد، جاذبه‌ای متنوع، آموزنده و جالب برای گردشگران نوروزی است.
احمدی با اشاره به اینکه مسافران و گردشگران نوروزی با توزیع اقلام آموزشی با حیات وحش و طبیعت استان آشنا می‌شوند، گفت: گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز با ورود به شهرها، مناطق و طبیعت استان بروشورها و اقلام آموزشی معرفی حیات وحش و طبیعت استان را دریافت می‌کنند.
وی از آمادگی مسئولین حفاظت محیط زیست برای پاسخگویی به مردم در راستای مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه محیط زیست استان خبر داد و تصریح کرد: سامانه تلفنی 1540، تلفن 03832223572 و ادارات و پاسگاه های محیط زیست در شهرستانها و مناطق تحت مدیریت استان در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت نظرات و گزارشات مردم در ارتباط با مسائل زیست محیطی هستند.
موزه تاریخ طبیعی استان چهارمحال و بختیاری در ورودی شهر شهرکرد مرکز استان جنب پلیس راه شهرکرد- اصفهان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار