تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ساماندهی مزار شهدای مجاور بقاع متبرکه استان هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۷۲۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 10 March 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی شامگاه شنبه در چهارمین شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای تعیین تکلیف سریعتر ساماندهی مزار شهدای جوار بقاع متبرکه استان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نشستی با حضور مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اوقاف و امور خیریه و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار کند.
وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری برای رفع مشکل جاده دسترسی، آب و برق مورد نیاز تمامی گلزارهای شهدای استان به تفکیک شهرستان ها برنامه ریزی و اسامی را به فرمانداران اعلام کند.
عباسی تصریح کرد: فرمانداران شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری برای تامین اعتبار مورد نیاز در خصوص رفع مشکلات گلزارهای شهدای استان موضوع را به مدیران کل اعلام تا مسئولان از طریق وزارتخانه های مورد نظر اقدام کنند.
وی یادآور شد: یادبود شهید خلبان استان و زیرساخت های آن از سوی شهرداری سامان اجرا شده است و فرماندار شهرستان سامان برای آماده شدن ماکت هواپیمای این خلبان شهید پیگیری لازم را انجام دهد.
وی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین گروه های سنی مختلف و زیباسازی مزار شهداء حداقل تلاش در راه آنان است.
عباسی تاکید کرد: شهداء با نثار خون خود امنیت، رفاه و مصالح عمومی را برای مردم به یادگار گذاشتند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از دو هزار و 440 شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار