امام جمعه شهرکرد مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده‌ ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مساجد فعال در سطح استان کم هستند که نتیجه کم‌کاری، بی‌مسؤولیتی، نشناختن وظایف و حق این جایگاه را ادا نکردن است.
کد خبر: ۷۲۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 10 March 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌السلام و المسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد چهار محال و بختیاری، گفت: بهتر است در هر فرصتی مسؤولان کانون‌ها تجربیات و دستاوردهای خود را در اختیار یکدیگر قرار داده و همچنین کاستی‌ها و کمبودها را بررسی کنند تا حدامکان از کارهای جزیره‌ای خودداری شود، زیرا این قبیل کارها نتیجه مطلوبی ندارند و این اتحاد و پیوستگی است که اهمیت دارد.
نماینده‌ ولی‌فقیه در  چهارمحال و بختیاری بیان کرد: لازمه داشتن توفیق خدمت در هر عرصه‌ای استفاده از ظرفیت‌های ماه‌هایی از قبیل ماه رجب است، بایستی با ظرفیت‌های معنوی ماه رجب عجین، پالایش و پاک شویم، باید تک تک لحظات این ماه را غنیمت شماریم، اگر خود بهره‌ی کافی نبریم نمی‌توانیم مؤثر باشیم.
وی با اشاره به اینکه جامعه نیازمند کار فکری، فرهنگی، تربیتی و انسان‌سازی است، افزود: اینکه به کار کوچک و مختصر خود قانع شویم آفت است، امروزه زمان قانع شدن نیست و لازم است به‌صورت جدی، مستمر و مطابق ظرفیت‌ خودمان تلاش کنیم، موانع نشاط کاری را شناسایی کرده و از بین ببریم، مشکلاتی هست که ما را به یأس می‌رساند اما یک فرد مؤمن در حد توان خود کار انجام می‌دهد بدون هیچ‌چشم داشتی، متأسفانه سختی‌های سیاسی نیز در مسیر کار هست برخی سیاسی بازیی‌های بیمارگونه مانع کار هستند.
نکونام با اشاره به جامعه‌سازی که در بیانیه‌ گام دوم انقلاب آمده، تاکید کرد: مساجد پایگاه مهم جامعه‌سازی‌ هستند و در مساجد است که انسان صالح تربیت می‌شود.
نماینده‌ ولی‌فقیه در  چهارمحال و بختیاری در انتها بیان کرد: مساجد فعال در سطح استان کم هستند که نتیجه کم‌کاری، بی‌مسؤولیتی، نشناختن وظایف و حق این جایگاه را ادا نکردن است، باید بیشتر کار شود که مساجد خروجی موثرتری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار