رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از برخورد جدی با گرانفروشان و اخلال‌گران نظام اقتصادی در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 17 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل چهارمحال و بختیاری؛ احمدرضا بهرامی گفت: دستگاه قضایی استان در راستای حفظ ثبات در بازار و آرامش و رضایتمندی شهروندان با سودجویانی که از طریق گرانفروشی و احتکار موجب اخلال در نظم اقتصادی و ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم می‌شوند قاطعانه برخورد خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به گرانی قیمت برخی از اقلام مواد غذایی در بازار مرکزی شهرکرد و تفاوت فاحش این قیمت‌ها با بازارهای استان‌های همجوار دادگستری استان تلاش دارد تا با همکاری دستگاه‌های متولی ضمن بررسی مستمر وضعیت بازار این شهر راهکارهای مناسب را برای تعدیل قیمت‌ها و محدودسازی دست دلالان اتخاذ کند.
وی با تأکید بر این نکته که انحصار باعث ایجاد فساد و رقابت موجب تقویت و رشد اقتصاد می‌شود، اضافه کرد: اگر مراکز عرضه محصولات غذایی به ویژه میوه و گوشت در نقاط مختلف شهر گسترش یابد و نظارت و بازرسی‌های لازم نیز از این مراکز به نحو مطلوب صورت گیرد بسیاری از نابسامانی‌های موجود برطرف و دست دلالان نیز کوتاه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار