تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ ، کیار و دهستان دستگرد گفت: با بارش های اخیر، گردشگری کوهرنگ دوباره رونق می گیرد و باعث می شود این شهرستان در زمستان نیز مقصد گردشگران باشد.
کد خبر: ۷۰۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 16 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری افزود: در چند سال اخیر به دلیل خشکسالی و نبود برف در کوهرنگ، گردشگری زمستان در این شهرستان رو به فراموشی بود.
به گفته وی، کوهرنگ به دلیل ویژگی های خاص در طول سال پذیرای گردشگران بیشماری است که طی سالهای اخیر در زمستان کمتر مورد توجه قرار گرفته بود.
وی افزود: با بارش های اخیر و فعال شدن پیست اسکی پس از 3 سال، این شهرستان می تواند میزبان گردشگران و علاقه مندان به ورزش زمستانی باشد.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ ، کیار و دهستان دستگرد افزود: پیست اسکی کوهرنگ به عنوان یکی از 10 پیست مهم کشور از سال 89 به دلیل خشکسالی های بلند مدت و کاهش برف به صورت موردی فعال می شد و در برخی سالها نیز هیچ فعالیت ورزشی به دلیل نبود برف نداشت.
کاظمی اظهار داشت: پیست اسکی کوهرنگ با ارتفاع 700 متر و با دارا بودن 3 بالابر تله اسکی ظرفیت خدمات دهی روزانه به 150 اسکی باز را دارد و می تواند میزبان مسابقات ملی نیز باشد.
وی با قدردانی از عوامل داهداری و پلیس راه گفت: انتظار است مسئولان نسبت به تجهیز بیشتر ماشین آلات زمستانی در کوهرنگ اقدام کنند.
در هفته جاری ارتفاع برف در مناطق کوهستانی کوهرنگ به یک متر رسید.
کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد واقع است و یکی از مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار