تابناک چهارمحال وبختیاری- امیر محمد موسایی قصه گوی نوجوان فارسانی به همراه پنج قصه گوی نوجوان از سراسر کشور به بخش پایانی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه پیدا کرد.
کد خبر: ۶۸۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 10 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان، در بخش دختران و پسران ۱۴ تا ۱۸ سال بخش ملی جشنواره قصه‌گویی، از میان بیش از ۱۶۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه، هیات داوران مرحله منطقه‌ای و کمیته انتخاب آثار، پس از بررسی قصه‌های برتر ۳۱ استان کشور، ۶ اثر را برای اجرای صحنه‌ای در مرحله پایانی جشنواره بیست‌ویکم برگزیدند.
بر اساس رای داوران، کیمیا یعقوبی‌گودرزی از تهران با قصه «رستم و اکوان دیو»، نگار موحدی‌رودی از خراسان رضوی با قصه «اشتر خجو»، فرانک سعیدی از کرمانشاه با قصه «عصاره مهربانی»، مبینا جعفری از هرمزگان با قصه «کلوچه خوشمزه»، نگار طهماسبی از لرستان با قصه «کلیله و دمنه» و امیرمحمد موسایی‌گله از چهارمحال بختیاری با قصه «پادشاهی کیکاوس» برای اجرای قصه‌های خود، به مرحله نهایی راه یافتند.
قصه‌گویان بخش دختران و پسران جشنواره بیست‌ویکم از روز ۲۶ آذر سال جاری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌روند تا نفرهای برتر این بخش از سوی هیات داوران برگزیده شوند.
بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از روز ۲۶ تا ۲۹ آذر به دبیری سروش صحت در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار