تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تصویب هیات دولت در راستای اجرای طرح آزاد راه شهرکرد - اهواز، عملیات مطالعاتی آن بزودی آغاز می شود.
کد خبر: ۶۵۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 11 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی افزود: طرح آزاد راه شهرکرد- اهواز که در ادامه آزادراه سراسری مرکز به جنوب کشور احداث می شود از مصوبه های هیات دولت و در ردیف بودجه سال جاری قرار دارد.
وی ادامه داد: این طرح در ردیف بودجه سال 96 نیز پیش بینی شده بود اما از آنجا که برای اجرای این طرح مقرر شده بود تا 30 درصد منابع مالی را دولت و 70 درصد را بخش خصوصی تامین کند، پیمانکاری برای اجرای طرح اعلام آمادگی نکرد.
عباسی تصریح کرد: در همین راستا برای تسهیل در اجرای طرح و رفع این مشکل در نشستی با معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون راه و شهرسازی و مسئولان 2 استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری مقرر شده تا دولت 50 درصد هزینه را تقبل کند که در پی آن، پیمانکار کار تعیین شده و عملیات اجرایی آن بزودی اجرا می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری، اولویت اجرای این طرح را محور لردگان - ایذه اعلام کرد و گفت: این پروژه در چند فاز اجرا می شود و در ادامه به آزادراه نجف آباد - فولادشهر نیز متصل می شود.
محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری شامل؛ یکهزار و 136 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 381 کیلومتر راه روستایی و درون شهری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار