استاندار فارس گفت: با اشاره به اینکه استیضاح و طرح سئوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی در بدترین زمان انجام شد، گفت: به اعتقاد من هفته دولت زمان مناسبی برای استیضاح وزیر و طرح سئوال از رئیس جمهود نبود زیرا این همزمانی باعث شد که برنامه ریزی ما در استان فارس برای میزبانی از تعدادی وزیر و معاون اول رئیس جمهور از بین برود.
کد خبر: ۶۵۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 08 September 2018

اتابناک فارس به نقل از مهر:سماعیل تبادار با اشاره به اینکه استان فارس در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد تاکید کرد: از بدو ورود من به استان فارس تمامی تلاش خود را به کار بسته ام تا بدور از حواشی تنها به فکر کار و پیشرفت باشم.

وی ادامه داد: حواشی برای اینکه از فکر کار فاصله بگیریم زیاد است اما گوش شنوایی برای اینگونه مباحث نداشته و ندارم اما برای توسعه و پیشرفت استان فارس دست دوستی و همکاری به طرف همگان دراز کردم و خوشبختانه امروز شاهد این آرامش و همدلی در استان فارس هستیم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه استیضاح و طرح سئوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی در بدترین زمان انجام شد، گفت: به اعتقاد من هفته دولت زمان مناسبی برای استیضاح وزیر و طرح سئوال از رئیس جمهود نبود زیرا این همزمانی باعث شد که برنامه ریزی ما در استان فارس برای میزبانی از تعدادی وزیر و معاون اول رئیس جمهور از بین برود.

 

تبادار تاکید کرد:۱۳۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۱۱ میلیارد تومان برای هفته دولت در استان فارس مد نظر قرار داده شود بود و طی هماهنگی های لازم قرار بود معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت و معدن و... در این مراسم ها حضور داشته باشند که این مهم ممکن نشد و برخی از افتتاح پروژه ها به روزهای آینده موکول شد.

وی تصریح کرد: شیرینی افتتاح این تعداد پروژه به دلیل همزمانی استیضاح وزیر و طرح سئوال از رئیس جمهور برای مردم تلخ شد.

جلب سرمایه گذار در فارس رشد کرده است

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در جلب سرمایه گذار شاهد پیشرفت های مناسبی در فارس بوده ایم گفت: طی برنامه ریزی انجام شده در کشور باید ۵۵۵ میلیون دلار جلب سرمایه گذاری داشته باشیم که با عملکرد مناسب و هماهنگ توانستیم این میزان را به ۱ میلیارد دلار جلب سرمایه گذار برسانیم که به طور حتم در جذب سرمایه گذار نیز پیشرفت خواهیم داشت.

وی یادآور شد: یکی از مباحث مورد تاکید در استان فارس استفاده از تمامی ظرفیت ها برای رفع مشکلات آب در استان فارس است که در این راستا موضوع انتقال آب از خلیج فارس به منطقه لامرد مد نظر قرار گرفت.

 

تبادار تاکید کرد: امروز از ۴۸ هزار سطح زیر کشت گندم در استان فارس به ۱۶ هزار هکتار رسیدیم اما باید به دنبال راهکار مناسب برای معیشت مردم نیز باشیم که برای این مهم نیز تنها راه موجود کشت جایگزین است و ارائه تسهیلات ارزان قیمت را در دستور کار داریم.

استاندار فارس افزود: در بخش انرژی های نوین نیز سرمایه گذاری مناسبی در انرژی خورشیدی انجام شده و مقدمات قرارداد ساخت نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی منطقه جنوب به زودی انجام می شود.

وی تصریح کرد: استفاده از انرژی های نوین باید با فرهنگسازی در جامعه انجام شود که برای رسیدن به این مهم باید تمامی دستگاه ها هماهنگ و متحد عمل کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار