گزارش عملکرد تولید و فروش داروسازی فارابی نشان می‌دهد این شرکت از مشکلات سال گذشته خود فاصله گرفته و امیدواری به وضعیت 500 کارگر آن تقویت شده است.
کد خبر: ۶۵۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 03 September 2018

به گزارش تابناک : شرکت داروسازی فارابی که در طی یک سال حواشی زیادی از جمله طلب 45 میلیارد تومانی از دختر وزیر سابق صنعت موجب بروز مشکلاتی برای آن شده بود این بار با پشت سر گذاشتن شرایط سخت سال قبل و تحقق زیان 69 میلیارد تومانی، در سال جدید قدم در مسیر بهبود گذاشته است.

آمارهای منتشر شده از میزان تولید و فروش این شرکت در سامانه نظارت بر ناشران بورسی (کدال) نشان می‌دهد که وضعیت تولید و فروش شرکت در ماه‌های خرداد، تیر و مرداد سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به مراتب بهتر شده است.

بر این اساس اعلام این شرکت، میزان فروش شرکت در مرداد ماه سال جاری به 31 میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با سال قبل رشد بیش از 200 درصدی را نشان می‌دهد.

این عدد برای تیر ماه نیز برابر با 25 میلیارد تومان بوده که در قیاس با فروش 9 میلیاردی در تیر ماه سال قبل، 16 میلیارد تومان افزایش یافته است.

مجموعاً داروسازی فارابی موفق شده در 5 ماه ابتدایی امسال، 87 میلیارد و 500 میلیون تومان دارو به فروش برساند که در قیاس با عملکرد همین بازه در سال 96، میزان فروش خود را 37 درصد افزایش دهد.

به گزارش فارس، تحقق زیان سال گذشته در این شرکت در سال گذشته که ناشی از بدحسابی دختر وزیر سابق صنعت و مشکلات نقدینگی رخ داد، نگرانی‌های زیادی در خصوص وضعیت 500 کارگر این شرکت اصفهانی به وجود آورده بود که تغییرات ایجاد شده، امیدواری به بهبود شرایط این کارگران را تقویت کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار