فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در سراسر چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۶۵۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 02 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط‌عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)  علی‌محمد اکبری با اشاره به آغاز رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)2 در اقصی نقاط کشور، گفت: رزمایش سپاهیان محمدرسول الله (ص ) 2 با هدف نمایش اقتدار مدافعان حریم ولایت و کیان اسلامی در سراسر چهارمحال و بختیاری برگزار می شود که این رزمایش نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت بزرگ ایران به جهانیان  است.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) افزود: در این رزمایش بزرگ که 14 شهریور ماه در سراسر استان برگزار می‌شود، 20 گردان بیت‌المقدس بسیج حضور دارند و این رزمایش از نهم شهریور در سراسر کشور برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ  20 هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری نیز در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
اکبری بیان کرد: هم‌زمان با برگزاری این رزمایش 150 گروه جهادی نیز برای ارائه خدمات رایگان در عرصه های مختلف فرهنگی، عمرانی، پزشکی، آموزشی، مشاوره‌ای و ... به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری با اولویت حاشیه شهرهای استان اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار