استاندار یزد در سفر به شهرستان ابرکوه چهار طرح عمرانی، صنعتی و دامداری از مجموع 29 طرح مورد بهره‌برداری در هفته دولت را افتتاح کرد .
کد خبر: ۶۴۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 28 August 2018

 «محمود زمانی قمی» در اين سفر يك روزه طرح توسعه شرکت توسعه گستر کویر كه با سرمايه‌گذاري 30 میلیارد ریال در زمينه تولید سولفات و پتاسیم فعاليت مي‌كند، مسير گردشگری گنبد‌عالی كه با هزینه یک میلیارد و 600 میلیون ریال آماده‌سازي شده است و نيز باشگاه پرورش اسب امیرالمؤمنین‌(ع) با سرمايه‌گذاري 20 میلیارد ریال را افتتاح كرد.

استاندار همچنين طرح اصلاح و بهینه‌سازی پست برق 20/63 کیلوولت باستان ابرکوه كه با اعتبار دولتی 20 میلیارد ریال و با هدف کاهش خاموشی، کاهش تلفات و افزایش قابلیت اطمینان و اصلاح افت ولتاژ شبکه توزیع انجام ‌شده است را افتتاح كرد.

این طرح كه در بخش طراحی و نظارت به دست کارشناسان فنی شرکت برق منطقه‌ای یزد صورت گرفته و باعث صرفه‌جویی هزینه ریالی قابل‌ملاحظه‌ای شده، شامل نصب یک دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت 15 مگاولت آمپر و سه فیدر خروجی 20 کیلوولت است .

گفتني است، در شهرهای ابرکوه، مهردشت، روستاهای بخش مرکزی و بهمن اين شهرستان تعداد 29 طرح با اعتباري بالغ بر 220 ميليارد ريال از سوي بخش‌های دولتی و خصوصی براي هفته دولت آماده بهره‌برداري شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار