تابناک چهارمحال وبخیاری- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، افراد زیر پوشش این صندوق را یک میلیون و 600 هزار خانوار اعلام کرد و گفت: در دولت دوازدهم میزان افراد بیمه روستایی و عشایری دو برابر شد.
کد خبر: ۶۲۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 21 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محمدرضا واعظ مهدوی تعداد خانوار مشمول بیمه صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور را 6 میلیون و 700هزارخانوار برآورد کرد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده تا پایان برنامه ششم توسعه در حدود 70 درصد از جمعیت هدف زیر پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.
وی، تعداد افراد بیمه شده در سه ماهه نخست امسال را 177هزار و 316 نفر ذکر کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد رشد داشته است.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: تخفیف و رایگان کردن سهم بیمه گذاران مشمول صندوق در مناطق زلزله زده استانهای کرمانشاه و کرمان،امسال اجرایی می شود.
واعظ مهدوی تصریح کرد: طبق آیین نامه بیمه همگانی حوادث غیر مترقبه کشور، با ارائه گزارش ستاد بحران و استانداران استانهای یاد شده و انجام فرایند تایید شورای عالی بیمه، سهم پرداختی افراد بیمه گذار در مناطق حادثه دیده رایگان خواهد شد.
وی، بیمه اجتماعی را یکی از ابزارهای تحقق عدالت و کاهش نابرابری دانست و ادامه داد: دغدغه دولت دوازدهم افزایش ضریب پوشش بیمه اجتماعی برای طبقه مولد کشور است.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، حرکت در مسیر اصلاح ساختار مدیریت های استانی منطبق با ساختار جمعیت هدف و تعادل بخشی بین منابع و مصارف را از مهمترین برنامه های امسال صندوق عنوان کرد.
وی ادامه داد: بازاریابی توسط کارگزاران از طریق شبکه های اجتماعی سنتی مانند شورایارها، دهیاری ها و تعاونی های روستایی عشایری کمک بزرگی به گسترش چتر بیمه روستاییان می کند.
واعظ مهدوی تعامل فعال و سازنده با سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی و انعقاد تفاهمنامه های همکاری با سازمان ها و دستگاه های مرتبط با جامعه هدف را از دیگر برنامه های صندوق دانست.
وی افزود: براساس برنامه هدفگذاری شده، امسال فرایند نقل و انتقال سوابق در سامانه بیمه ای به طور کامل مکانیزه شود.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور به منظور شرکت در اجلاس دو روزه مدیران صندوق بیمه کشاورزان ، روستاییان و عشایر سراسر کشور در کوهرنگ به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار