تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: پرداخت تسهیلات به 14 طرح و واحد صنعتی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به تصویب رسید.
کد خبر: ۶۲۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 19 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید نعیم امامی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای اجرای این طرح ها با اشتغالزایی 286 نفر حدود 630 میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شد.
وی افزود: از سوی دیگر، تسهیلات سررسید شده 9 طرح و واحد صنعتی و کشاورزی خسارت دیده از آلودگی نفتی سرخون با پرداخت 10 درصد از مبلغ آن استمهال و تقسیط شد.
امامی تصریح کرد: در این نشست قرار شد تا زمان ابلاغ دستورالعمل سال 1397 تمامی امور مربوط با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری براساس دستورالعمل سال 1396 انجام شود.
به دنبال بارندگی های آذر ماه سال 1395 خط انتقال نفت خام مارون از خوزستان به اصفهان در مسیر بخش میانکوه شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری شکسته و نفت خام در رودخانه سرخون جاری شد.
در اواخر دهه 70 نیز به دلیل رانش زمین در منطقه سرخون خط انتقال نفت خام مارون از خوزستان به اصفهان دچار شکستگی و جاری شدن مقادیری نفت خام در زمین های این منطقه شده بود.
چهارمحال و بختیاری هم اینک دارای یکهزار و 220 واحد تولیدی و صنعتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار