تابناک چهارمحال وبختیاری- با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان شهرکرد معرفی شد.
کد خبر: ۶۲۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 18 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید ملکپور در این آیین، اظهار کرد: در این مدت اقدامات بسیاری انجام شد که یکی از آن‌ها، تغییر نگرش به منظور آبادانی روستاها بوده که این امر موجب جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها می‌شود.
وی اجرای فاز دوم فناوران شهرکرد، انتقال صنف‌های نمایشگاه خودرو، بازار مبل، آهن‌فروشان و خوار و بار فروشان در مجاورت نمایشگاه بین‌المللی از اقدامات در دستور کار بوده که قطعا با خروج این صنف‌ها از سطح شهر، دیگر نیازهای شهری جایگزین آن‌ها می‌شوند.
ملکپور از انتقال آب‌های سطحی و روان‌آب‌ها به دشت شهرکرد خبر داد و تصریح کرد: تنها کانال انتقال آب‌ها به مخازن دشت شهرکرد باقی مانده که امید است در آینده‌ای نزدیک این امر صورت گیرد.
وی گسترش واحدهای صنعتی، فعالیت‌های کشاورزی و اصلاح آب آشامیدنی و توجه خاص به برخی از روستاها، راه‌اندازی 10 مرکز بهداشت در شهرها و روستاها و افزوده شدن چهار کلانتری در شهرها را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.
در پایان این مراسم، از زحمات حمید ملکپور با اهدای لوح، تقدیر و عبدالعلی ارژنگ به عنوان فرمانداری شهرستان شهرکرد معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار