استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری هر یک از جانبازان به منزله کتاب صبر و درس مقاومت برای ما هستند و انگیزه‌ها و صبوری و ظرفیت در افراد را بالا می‌برند.
کد خبر: ۶۱۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 12 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در مراسم افطاری در جمع جانبازان قطع نخاعی استان و خانواده های آن‌ها، حضور در جمع این عزیزان را افتخاری بزرگ دانست که در قالب یک افطاری معنوی انجام شد و اظهار کرد: ایثارگران سرمایه‌های ملی هستند و خدا را شاکرم در جمع این عزیزان حاضر شدم تا از نزدیک با مسائل و مشکلاتشان آشنا شوم.
وی افزود: از خدا می‌خواهیم که از مشکلات همه این عزیزان بکاهد و شفای عاجل به ایشان عنایت کند و دشواری‌های ظاهری آن‌ها را برطرف کرده و به ما نیز توفیق دهد تا به وظایف ذاتی خود در قبال این عزیزان عمل کنیم.
استاندار تصریح کرد: برگزاری چنین جلساتی با حضور این افراد، موجب دلگرمی مسئولین می‌شود و مردم نیز از این عزیزان روحیه می‌‎گیرند.
وی اضافه کرد: هر یک از این جانبازان به منزله کتاب صبر و درس مقاومت برای ما هستند و انگیزه‌ها و صبوری و ظرفیت در افراد را بالا می‌برند. 
استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مردم با دیدن این عزیزان به یاد حفظ امنیت مملکت می‌افتند و متوجه می‌شوند که چه جانهایی فدا شده و چه افرادی سلامتی خود را از دست داده‌اند تا ما بتوانیم امروز در امنیت لازم و آرامش زندگی کنیم و بدانیم که هر گونه خدمت، توجه و احترام از این عزیزان نباید دریغ شود و حداقل کاری که باید بکنیم این است که این عزیزان را روی چشم خود نگه داشته و مطالباتشان را پاسخگو باشیم.
گفتنی است در حاشیه این مراسم، استاندار چهارمحال و بختیاری در منزل یکی از جانبازان بستری حضور یافت و از ایشان عیادت و دلجویی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار