سرپرست معاونت فنی اداره‌کل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست معاونت فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: به‌شدت پیگیر افرادی که ترک دامداری کرده‌اند یا دام مازاد دارند هستیم تا مجوز چَرای آن‌ها ابطال شود.
کد خبر: ۶۱۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 12 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- کارگروه مقابله با گرد و غبار و آلودگی هوا چهارمحال و بختیاری صبح امروز با حضور تعدادی از مدیران کل و معاونان دستگاه‌های اجرایی در محل استانداری استان برگزار شد.
در کارگروه مقابله با گرد و غبار و آلودگی هوا چهارمحال و بختیاری پیرامون کانون‌های گرد و غبار و راه‌های مقابله با آن بحث و ارائه نظر شد.
مجید نظری دهکردی در کارگروه مقابله با گرد و غبار و آلودگی هوا چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: 150 میلیارد تومان اسناد خزانه در استان جذب نشده و وقتی هم برای جذب آن باقی نمانده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دیده شده از استان‌های هم‌جوار برای چَرا دام در مراتع به این استان می‌آیند، این امر باعث از بین رفتن مرتع می‌شود.
در ادامه این کارگروه غلامحسین نصیری ضمن اشاره به اینکه مَرغ شهرکرد قرق کامل اعلام شده، اظهار کرد: حضور دام در دشت و مَرغ شهرکرد ممنوع اعلام شده است.
وی افزود: به‌شدت پیگیر افرادی که ترک دامداری کرده‌اند یا دام مازاد دارند هستیم تا مجوز چَرای آن‌ها ابطال شود، این اقدام تا زمانی که دشت شهرکرد به‌طور کامل از دام خالی شود ادامه خواهد داشت.
سرپرست معاونت فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عملیات‌های آبخیزداری بسیاری برای حفاظت منابطع طبیعی پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار