تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: با تدبیر دولت دوازدهم منطقه دوآب صمصامی در دورترین نقطه شهرستان یخی کوهرنگ اواسط بهار امسال به شبکه گاز طبیعی کشور پیوست.
کد خبر: ۶۱۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 12 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سیامک حیدری اظهار کرد: برای اجرای این طرح، 15هزار و 408 متر مسیر شبکه گذاری در گردنه های سخت گذر انجام و در طول مسیر به یک شهر و 8 روستا نیز گازرسانی شد.
وی توضیح داد: 900 خانوار در شهر صمصامی و روستاهای سیف آباد، بهمن آباد، صفاآباد، دزک سفلی، فخرآباد، دزک علیا، دزک سرچشمه فرح آباد، کریم آباد، تبرک از مزایای گاز طبیعی برخوردارو کاتر فروش انشعاب از اوایل خرداد ماه ستال جاری شروع شده است.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: مناطق روستایی و جنگل نشین این استان با ضریب نفوذ 88.3 درصد گاز طبیعی با تلاش دولت دوازدهم در فهرست استانهای سبز گازرسانی کشور قرار گرفته است.
وی از برخورداری بیش از 464 روستای بالای 20 خانوار با پوشش گاز طبیعی خبر داد و اظهار کرد: گازرسانی به 64 روستای جنگلی و مناطق سخت گذر کوهستانی از جمله بخش بازفت کوهرنگ نیز طی سال جاری در حال انجام است.
حیدری، میانگین گازرسانی به مناطق روستایی کشور را 77 درصد ذکر و تصریح کرد: میانگین انتقال شبکه گاز طبیعی به مناطق روستایی این استان در دولت دوازدهم به 88 درصد رسیده است.
وی گفت: در حال حاضر 99.7 درصد جمعیت این استان با 294 هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
وی انشعاب شهری استان را بیش از 107 هزار و 728 انشعاب اعلام کرد.
بخش دوآب صمصامی از توابع شهرستان توریستی و عشایر نشین کوهرنگ در190 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار