مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای شهر تبریز:
جعفر پاشایی گفت: آماده همکاری با شورای شهر و شهرداری و حوزه های مختلف از جمله آموزش حقوق شهروندی هستیم.
کد خبر: ۶۰۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 06 May 2018
به گزارش تابناک تبریز، جعفر پاشایی با حضور در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز از آمادگی این نهاد برای همکاری با شهرداری و شورای شهر در حوزه های مختلف حقوق شهروندی خبر داد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان با تبریک هفته معلم گفت: از اینکه امروز به عنوان خادم دستگاه تربیت در جلسه شورای شهر حضور یافته ام نشان دهنده اهمیتی است که شورای شهر به آموزش و پرورش می دهد و جا دارد از این توجه تشکر کنم.
 
وی با اشاره به جایگاه ویژه تعلیم و تربیت برای توسعه جامعه گفت: در متون اسلامی نیز جایگاه تعلیم و تربیت مشخص است ولی باید به این سوال پاسخ دهیم آیا جایگاه معلم در جامعه ما شایسته آن جایگاه است؟ او افزود: البته در سالهای اخیر تلاش کردیم در حوزه مسائل رفاهی و کاهش هزینه های معلمین گام های اساسی برداریم، همچنین کارهایی در مورد بازنشستگان و تشکیل خانه های معلم انجام شده است.
پاشایی در ادامه سخنانش به همکاری بین شهرداری و آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته دولت بدلیل عدم وجود منابع در حوزه زیباسازی و مرمت مدارس نتوانست اقدام اساسی انجام دهد و تنها شهرداری بود که در این حوزه اقدام اساسی کرد.

او با اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر با شهرداری و شورای شهر تاکید کرد: حضور آموزش و پرورش برای همکاری در کاشت 36 هزار اصله نهال نمادی از همکاری سازنده بود که بدون وجود ریالی اعتبار این کار انجام شد.
پاشایی با تاکید بر اینکه هنوز در جامعه قابل اعتمادترین فرد معلمین هستند گفت: از این ظرفیت می توان برای پیشبرد آموزش های شهروندی استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: هرجا مشارکت و همدلی باشد می توان سخت ترین کارها را انجام داد ولی اگر همدلی و یکرنگی نباشد با وجود اعتبارات کافی هم نمی شود اقدامی انجام داد.
 
او اظهار امیدواری کرد: با ادامه همکاری بیشتر بین دستگاه های مختلف در حوزه محیط زیست به باغ شهر تبریز برسیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار