مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته از مراکز ارائه‌دهنده خدمات پزشکی به دام و طیور حدود 80 قلم داروی تاریخ گذشته در سال‌جاری کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۶۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 13 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالمحمد نجاتی از کشف و ضبط 80 قلم داروی تاریخ گذشته در سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 220 مورد بازدید از مراکز بخش خصوصی اعم از مراکز درمانی، داروخانه‌ها، مراکز مایه‌کوبی دام و طیور، مراکز فروش واکسن، آزمایشگاه‌ها و کارخانجات تولید دارو و مکمل‌های دامپزشکی انجام شده است.
وی افزود: طی بازدیدهای صورت گرفته از داروخانه‌های دامپزشکی حدود 80 قلم داروی تاریخ گذشته در سال‌جاری کشف و ضبط شد.
مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: از محصولات کارخانجات تولید مکمل‌های دامپزشکی نیز 25 مورد نمونه‌برداری صورت گرفته و جهت انجام آزمایش‌های فیزیکی و شیمیایی به مراکز تشخیص سازمان دامپزشکی کشور ارسال شده است.
نجاتی افزود: در راستای رسیدگی به تخلفات صنفی شاغلین بخش خصوصی دامپزشکی تعداد دو مورد شکایت با تشکیل پرونده به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی نظام دامپزشکی ارجاع شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون 62 مورد صدور و تمدید پروانه الکترونیک برای داروخانه‌های دامپزشکی چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در اجرای سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور زمینه صدور پروانه الکترونیک برای مسؤولان فنی شرکت‌های پخش استانی دارو، واکسن و مواد بیولوژیک، کارخانجات تولید دارو و مکمل‌های دامپزشکی و همچنین صدور پروانه فروش برای تمامی داروخانه‌های دامپزشکی فراهم شده است.
مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری در پایان با توصیه به دامداران جهت خودداری از خرید و مصرف بی‌رویه دارو بدون مشورت با دامپزشکی، اضافه کرد: دامداران پس از دریافت دارو به تاریخ تولید، انقضا و نحوه مصرف آن توجه داشته باشند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف از مراکز یاد شده به شبکه دامپزشکی شهرستان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 1512 تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار