تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور رفع مشکل زمین‌های صنعتی راکد، 14 قطعه زمین به مساحت 2 هکتار در شهرک ‌های صنعتی استان با رای هیات حل اختلاف تعیین تکلیف شد.
کد خبر: ۵۶۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 12 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا شفیع زاده با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هزینه ‌هایی که دولت برای آماده سازی زیرساخت زمین‌ شهرک ‌ها و نواحی صنعتی متحمل می‌شود در صورتی که سرمایه گذار مطابق برنامه زمان بندی کارشناسی نسبت به اخذ پروانه بهره برداری اقدام نکند، اعمال قانون می شود.
وی افزود: برهمین اساس 14 پرونده مربوط به زمین‌های صنعتی راکد با مساحتی حدود 2 هکتار در شهرک‌ های صنعتی شهرکرد، بن، گندمان، سامان، بروجن، تشنیز و فرادنبه بررسی و به صدور رای منتهی شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: آرای صادره با توجه به جایگاه قانونی هیات حل اختلاف و داوری لازم الاجراست.
شفیع‌ زاده تصریح کرد: در حال حاضر 21 شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان ‌های استان آماده واگذاری زمین به متقاضیان است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی چهارمحال و بختیاری از واگذاری زمین به 102 واحد تولیدی و صنعتی، صنفی و خدماتی این استان در سال جاری خبر داد و گفت: واگذاری زمین به افراد دارای شرایط محدودیتی ندارد.
وی از صدور سند مالکیت برای 99 درصد از مالکان در 21 شهرک صنعتی استان خبر داد و افزود: از سه هزار و 631 هکتار زمین تملک شده در شهرک های صنعتی تنها 35 هکتار فاقد سند رسمی است که تا پایان سال جاری مالکان در شهرک های صنعتی سند دار خواهد شد.
هم اکنون 21 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار