تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری از كشف بيش از 348 ميليارد ريال انواع كالاي قاچاق در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 06 February 2018
به‌گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: از ابتداي سال جاری تاكنون ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان موفق به كشف 348 ميليارد و 300 ميليون ريال  كالاي قاچاق در استان شدند.
وی از اجرای 25 طرح در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد و گفت: در این راستا يك هزار و 399 نفر دستگير و تحويل مراجع قضایي شدند.
غلامزاده با بیان اینکه طرح‌های کنترل در محورهای مواصلاتی و ایست و بازرسی موقت در محورهای اصلی از سمت جنوب و شرق به داخل استان انجام می‌شود، اظهار کرد: 90 درصد کشفیات در این طرح‌ها صورت گرفته است.
فرمانده انتظامي استان از متلاشي شدن 13 باند در 10 ماهه سال جاری در استان خبر داد و گفت: 449 دستگاه خودرو از قاچاقچيان توقيف وروانه پاركينگ شد.
فرمانده انتظامي استان در پايان مهم‌ترین كشفيات را لوازم خانگي و آشپزخانه، آرايشي و بهداشتي، مواد خوراكي و تجهيزات الكتريكي عنوان كرد و گفت: مبارزه بي امان با قاچاقچيان كالا و ارز به عنوان یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم استان بوده که در این زمینه نیروی انتظامی برخورد جدی داشته است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار