امام جمعه شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات پرستارها باید مورد توجه مسئولان واقع شود.
کد خبر: ۵۵۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 24 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار پرستاران و کادر بهداشت و درمان استان، با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، با اشاره به اینکه هرگز مسائل مادی نمی‌تواند حق و مزد پرستاران را ادا کند، افزود: مسئولان باید مشکلات این قشر را به مقامات بالادستی ارجاع داده و در حد توان نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند.
حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه حضرت زینب(س) الگویی بلندمرتبه برای انسان است، اظهار کرد: ایشان دارای ویژگی‌های بلند انسانی هستند که یکی از بارزترین آن‌ها عالمه غیر معلمه بودن حضرت زینب(س) است.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: شایستگی حضرت زینب(س) به دلیل فرزند بودن حضرت علی(ع) و فاطمه(س) نیست بلکه ایشان از درون شایسته بوده و به برون آمده است.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه حضرت زینب(س) فقط از روی علاقه امام حسین(ع) را در سفر به کربلا همراهی نکرد، عنوان کرد: اگر ایشان تنها از روی احساس برادر را همراهی می‌کردند باید با دیدن آن مصیبت‌ها جان می‌دادند اما حضرت زینب(س) از روی علاقه و ایمان امام زمان خود را یاری کردند.
وی با تأکید بر اینکه اگر فقط ویژگی پرستاری حضرت زینب را در نظر بگیریم و الگوبرداری کنیم نسبت به ایشان جفا کرده‌ایم، عنوان کرد: از حضرت زینب(س) باید درس کمال، شجاعت، بصیرت، مقاومت و ایستادگی در برابر ستمگران را آموخت.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه پرستاران انتخابی آگاهانه کرده و از حضرت زینب(س) الگو گرفته‌اند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عرصه‌ها در بهداشت و درمان ارائه خدمت و تلاش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار