مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین المپیاد ورزش همگانی در هشت رشته ورزشی برگزار می‌شود، همچنین با هماهنگی‌های انجام شده دو رشته از بازی‌های بومی و محلی نیز در این مسابقات گنجانده شده است.
کد خبر: ۵۵۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 24 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید کریمی در نشست هماهنگی برگزاری المپیاد ورزش همگانی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این المپیاد با همکاری کمیته‌های مختلف در شهرستان‌ها انجام شده است و مرحله اجرایی المپیاد ورزش همگانی با آغاز فراخوان عمومی برای نام‌نویسی از علاقه‌مندان وارد مرحله اجرایی شد. وی با بیان اینکه این المپیاد در هشت رشته ورزشی شامل طناب زنی، دارت، شوت بسکتبال، روپایی، طناب‌کشی، والیبال سه‌نفره، داژبال و پنالتی هدفمند برگزار می‌شود، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده این مسابقات در دو رشته از بازی‌های بومی و محلی همچون لی‌لی و هفت‌سنگ هم اجرا می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به برگزاری این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری و در دو بخش بانوان و آقایان اشاره و تصریح کرد: مرحله شهرستانی این المپیاد تا ۲۰ بهمن به پایان می‌رسد و نفرات برتر راه‌یافته به مرحله استانی ۲۶ بهمن برای کسب عناوین اول تا سوم و راه‌یابی به مسابقات کشوری با یکدیگر رقابت می‌کنند.
کریمی سهمیه هر شهرستان برای معرفی نفرات و تیم‌های برتر در مرحله استانی را ۹۰ نفر اعلام کرد و گفت: رده سنی تعیین شده برای شرکت علاقه‌مندان در رشته داژبال ۱۵ سال به بالا تعیین شده است و در رشته شوت بسکتبال هم مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود.
وی رده سنی دیگر رشته‌های المپیاد ورزش همگانی را آزاد عنوان کرد و افزود: هر ورزشکار می‌تواند در یک رشته انفرادی و یک رشته تیمی این المپیاد شرکت کند.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری هدف از اجرای این برنامه را توسعه و تعمیم ورزش همگانی، فراگیری ورزش در شهرها و روستاها و مناطق کمتر توسعه‌یافته، حضور حداکثری افراد جامعه در فعالیت‌های ورزشی و همچنین ارتقاء سطح سلامت و نشاط و شادابی جامعه برشمرد.
کریمی یادآور شد: علاقه‌مندان برای حضور در رشته‌های مختلف نخستین المپیاد ورزش همگانی می‌توانند برای نام‌نویسی به ادارات و نمایندگی‌های ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری و یا دفاتر هیأت‌های ورزشی فوتبال، انجمن‌های ورزشی، همگانی، بسکتبال، والیبال و همچنین هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در مرکز استان و یا شهرستان‌ها مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار